19 Aralık 2012 Çarşamba

Atık Kağıtların Sanata Yolculuğu Sergimiz

           Artık çalışmamızın sonuna geldik.Keyifli, öğretici, uygulamalı bu çalışmanın sonunda yaptığımız tüm etknlikleri ve sanat eserlerini "Atık Kağıtların Sanata Yolculuğu" sergimizde sergiledik.Sergimize ailelerimiz, anaokulu öğretmenleri, lise öğrecileri ve biz çalışmaya emeği geçenler katıldı.Çalışmalarımız çok beğenildi.Sizlerin de çalışmalarımızı beğeneceğinizi umuyoruz.

 ATIK KAĞITLARIN AZALDIĞI, GERİ DÖNÜŞÜME, SANATA ve EŞYALARA DÖNÜŞTÜĞÜ; AĞAÇLARIN ve OKSİJENİN ÇOĞALDIĞI DAHA TEMİZ BİR DÜNYA ve YARINA SAHİP OLMAMIZ DİLEYİĞLE!!!!
































 





 
 
 

7 yorum:

  1. Ellerinize sağlık Sedacığım;öğrencilerini onları yönlendirerek özveri ile çalışan öğretmeni SENİ tebrik ediyorum.Kullanılan artık kağıtların çöpe gitmek yerine öğrencilerin el becerilerini geliştirmek onlara bir ürün ortaya çıkarmanın zevkini tattırmak, sosyalleşmelerine yardımcı olmak, zamanı değerlendirmek gibi saymakla bitmeyecek bir çok nitelik kazandırman seni ne kadar gururlandırıyordur.Tekrar tebrik ederim arkadaşım.

    YanıtlaSil
  2. Harika ürünler çıkmış ortaya.Seda öğretmeni ve öğrencilerini tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  3. Sami Altınöz - 6/B24 Aralık 2012 10:02

    Çalışmayı nasıl yaptığınızı merak ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Hasan Kireçdağ - 6/B24 Aralık 2012 10:05

    Bence yaptığınız bu çalışma çok güzel.Atık kağıtların yeniden güzel bir hale gelmesine çok sevindim.Ve yaptığınız şekillerin nasıl yapıldığını merak ediyorum

    YanıtlaSil
  5. ELA ARSLAN - 6/B25 Aralık 2012 07:16

    Yaptığınız çalışma çok güzel.Bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.Gerçekten çok güzel bir çalışma.Atık kağıtlardan bunların yapıldığını bilmiyordum

    YanıtlaSil
  6. MEHMET ALİ ALTINÖZ - 6/B25 Aralık 2012 07:22

    YAPTIĞINIZ HER ŞEY ÇOK GÜZEL VE ÇOK İLGİ ÇEKİCİ.BEN HAYATIMDA O KADAR GÜZEL ŞEYLER GÖRMEDİM

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize emeginize saglik ogretmenim.ogrencilerinizi ve sizleri tebrik ediyorum

    YanıtlaSil